Vielä jokin aika sitten en uskonut minkään laisiin ihmeisiin,mutta nyt todella olen tainut kohdata sellaisen...

Jostain kunnan syystä pidän hirveästi Arina Tanemuran mangoista ja omistankin kamikazekaitou jeannen sekä fullmoonin kokonaan.Muuten en pidä lähest ulkoon ollenkaan mangoista saati mistään rakkaus tarinoista,mutta ne ovat vaan niin... .sittenpä kehitin itselleni pieni muotoise pakkomielteen Time stranger kyokosta.Ikävä kyllä olin sarjan ollessa kaupoissa vielä niin tietämätön ja pieni,(no en nyt ihan;)niin etten ostanut niitä.Nyttemmin olen etsinyt niitä kaikkialta mistä vain keksii etsiä.1903246.jpg
Sitten yhtenä kauniina päivänä kiireisenä kävelin lähikaupasta ja katselin läheisen osto-ja myynti liikkeen ikkunaa.Ja mitä näinkään, Kauan himoitsemani sarja ensimmäinen ja viimeinen osa(osia on vain kolme)!!Tietenkään en kerennyt/voinut ostaa niitä koska olin kiireinen.Kotona en miettinytkään muuta ja harjoituksetkin menivät penkin alle miettiessäni,että oliko joku mokoma mennyt ostamaan ne.Harkkojen jälkeen hiukset märkänä pyöräilin keskustaan.Liike oli sulkeutunut tunti sitten..
Seuraavana päivänä koulussa olin nenä tukkeessa ja hieman flunssaisena.Näin jälkikäteen ajattelen vain, että olenpa tosiaanki todellinen typerys!Joka tapauksessa sain kuin saikin kyseiset kaksi osaa koulun jälkeen..Siellä ne odottivat minua pikku tyhmyriä!